בעלי רוצה לצרף מישהו למיטה – קוקהולד

פורום זוגיות וסקסולוגיה – ד"ר דניאל דרייבעלי רוצה לצרף מישהו למיטה – קוקהולד
אנונימי asked 6 שנים ago

היי דר דניאל
אני נשואה שנתיים וחצי, וב9 שנות זוגיות.
אני בת 29 ובעלי 31.
אנחנו זוג צעיר בתחילת דרכו. אנחנו מאוד אוהבים אחד את השניה ואכפת לנו זה מזו.
בחצי שנה האחרונה בעלי משתף אותי שהיה רוצה לצרף גבר אחר למיטה, בהתחלה שאלתי אותו אם הוא נמשך לגברים או שהוא דו ולכן מבקש את זה, בעלי ענה לי שממש לא נמשך לגברים בשום צורה. הוא הסביר לי שיש לו פנטזיה לראות אותי עושה סקס עם גבר אחר שיש לו איבר מין גדול יותר, שרירי יותר ולראות אותי נהנת מאוד וכמה שיותר. אמר שלפעמים אפילו מדמיין את עצמו מושפל. עלו בי ספקות האם הוא אוהב אותי בכלל ואיך הוא בכלל יכול לשלוח אותי לגבר אחר, חשוב להבין שבחיים זאת לא הייתה הפנטזיה שלי בקשר ובחיים לא ביקשתי דבר כזה לעצמי, אני חושבת שבעלי מושלם ולא הייתי רוצה אף אחד אחר. לאחרונה הוא הסביר לי שזה ממש כבר מעסיק אותו והוא לא יכול להרפות מהעניין. הוא מדמיין אותי עם אורגיה של מלא גברים עליי או עם גבר אחר..והקטע שהוא מדמיין את עצמו מושפל או רק מסתכל.
אומר עד כמה שאפשר בצניעות שאני מאוד סקסית, מאוד יפה, מחזרים אחריי מידי יום. אני אוהבת סקס ומאוד מינית. אני מנסה תמיד לאתגר את הקשר המיני שלנו. אני קונה אביזרי סקס לנשים כמו בגדי עור, אזיקים.. לא אכפת לי איפה ומתי לעשות את זה. אבל חשוב לי דבר אחד, להיות מינית רק עם בעלי.
עוד פרט קטן, לפני כמה חודשים התוודה בפניי שהוא מכור לפורנו, היום הוא בטיפול מקצועי לגמילה. כל הרעיון של קוקהולד הגיע מהפורנו, הבעיה שהפנטזיה לא נשארה בפורנו אלא עברה למציאות.
יש לי תחושה שהוא לא באמת מבין מה הוא מבקש לעצמו ושהוא מאוד יפגע אם נצרף גבר אחר למיטה. מצד שני הוא אומר שזה בכלל לא גורם לו לקנאה אלא לחרמנות.
כרגע קשה לי מאוד עם העניין הזה וזה מרגיש לי כאילו הוא מסרסר אותי לאחרים. הוא גם אמר שהיה שמח לעלות תמונות שלי ערומה ברשת כדי שעוד גברים יאוננו עליי.
האם הוא דו מיני? או סטרייט?
האם הוא אוהב אותי?

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו