בגידה אצל זוג צעיר

אנונימי asked 7 שנים ago

חבר שלי ואני יוצאים כבר שנה. הכרנו כשהוא התגורר תקופה בחו״ל(סוג של טיול אחרי צבא).
כשהוא הגיע לארץ לבקר את משפחתו נפגשנו במקרה בנתב״ג. יצאנו חודשיים והיה מדהים, אז החלטנו שנישאר ביחד וחבל להיפרד בגלל המרחק. סיכמנו שאטוס אליו לתקופה ואז יהיה לנו קל יותר לשמר את הזוגיות. לאחר חודשיים שהיה בחו״ל הצטרפתי אליו. טיילנו חודשיים ביחד ואז חזרתי לארץ, והוא נשאר לחודשיים נוספים לפני שחוזר לארץ סופית בתום הויזה.בקיצור- מין סיפור אהבה בלתי אפשרי אבל היה שווה את זה כי הקשר היה בוגר ומדהים.
השבוע גיליתי שבגד. בחורה התחילה איתו במקום העבודה וביקשה את המספר שלו מאחת העובדות, לאחר מכן סימסה לו והם קבעו להיפגש אצלו בבית. הם עמדו לשכב, אבל השותפה שלו לדירה שמעה והתקשרה לספר לי שיש אצלו בחורה בחדר, אז התקשרתי אליו וניסיתי להבין על מה היא מדברת. הוא התוודה והעיף את הבחורה המזדמנת מביתו. תפסתי אותו בתחתונים.
יש לציין שלאחר שהבחורה של הסטוץ יצרה איתו קשר וקבעו להיפגש, ניהלנו שיחת וידיאו כמו כל יום והוא לא אמר על זה דבר. בסיום שיחת הוידיאו אמר שהוא הולך לישון, כשבעצם חצי שעה אחרי זה הגיעה הבחורה.
זאת פעם ראשונה שהוא בוגד בי, או בכלל עושה משהו בסגנון.
אני אוהבת אותו והיחסים האלה מרגשים אותי ועשו לי הרבה טוב. בגלל שאנחנו זוג צעיר, בני 23, ולא זוג נשוי, אני לא יודעת אם יש בכלל סיבה לסלוח לו.
אני מוכנה לנסות לתקן את המערכת יחסים והוא כמובן מעוניין מאוד ומתחרט מאוד.
השאלה היא, האם רק לזוגות נשואים יש סיבה לתקן מערכת יחסים אחרי בגידה? האם אנחנו צריכים להיפרד כי אנחנו רק זוג צעיר?

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו