להטריף את הגבר שלך: חמשת הדברות של ד"ר דריי למין אוראלי איכותי

טיפול בבעיות זקפה בעזרת סיאליס

מעטים מאוד הגברים שיחלקו עלי כשאני מצהיר שהדבר שגברים הכי אוהבים במיטה הוא מין אוראלי. בוודאי במסגרת המשחק המקדים ולפעמים אפילו במקום חדירה רגילה.
אלא שמין אוראלי הוא אחת מאבני המחלוקת הגדולות ביחסי מין, שכן עד כמה שגברים נהנים ממנו, נשים רבות נרתעות מהענקתו (ולהיפך, אגב). הסיבה לאהבה הגדולה היא גם אחת הסיבות הגדולות לרתיעה – במין אוראלי קיימת רטיבות מוגברת, הן מצד הפה והן מצד האיבר. גברים נהנים מהחלקלקות ומהרטיבות ואילו נשים לעיתים נרתעות מהריח, מהטעם ומהנוזלים השונים המעורבים בעניין. כמו כן יש נשים שסובלות מרפלקס הקאה רגיש או כאלו שתופסות את המין האוראלי כאקט משפיל ומבזה. למעשה, ההפך הוא הנכון. בהענקת מין אוראלי יש לאישה הרבה יותר שליטה על המתרחש בכלל ועל הגבר שלה בפרט ממה שנוהגים לחשוב. כשאיבר המין שלו בפה שלך, הוא נתון לחלוטין לחסדייך, ואת יכולה להוביל אותו ולהטריף אותו כמה שתרצי.

כמו כל דבר אחר, מין אוראלי מחייב מעט תרגול וסבלנות, הנה חמשת הטיפים שיובילו אותך להצלחה.

1.    מין אוראלי זה לא רק פֵה. למרות ההגדרה המילונית, במין אוראלי טוב מעורבות גם הידיים. הכוונה לידיים שלך, שיכולות מדי פעם להחליף את הפה באוננות כדי שתוכלי לנוח מעט וגם ללטף תוך כדי את האשכים או אפילו את נקודת הג'י של הגבר, אם הוא מסכים לכך. אם את מתקשה להחדיר את כל האיבר לפה עטפי בידך את בסיס הפין וכל חלק שאת לא מצליחה להכניס לפה כדי לדמות תחושה של חדירה מלאה. הרטיבי את ידייך ברוק או בחומר סיכה והניעי את הפה והידיים מעלה-מטה ביחד. אפשר לשפשף את איברו גם בין שדייך ואפילו לגרות אותו בשיערך. דווקא את הידיים שלו, כדאי להשאיר מחוץ למשוואה, לפחות בהתחלה. בסרטים פורנוגרפיים אנחנו רואים הרבה כיצד הגבר תופס בראשה של האישה, מכוון אותה למטה או מחזיק אותה בזמן שהוא מחדיר את איבר מינו בכוח לפיה. יש בוודאי אנשים שנהנים מסוג כזה של משחק כוחני, אבל אם אינך אחת מהם, או שאת לא מנוסה, הבהירי לבן הזוג שלך שמגע מסוג זה לא מקובל עלייך. טוב מזה: אפשר פשוט לקשור את ידיו בצעיף ולעשות בו כרצונך (בהסכמה כמובן).
2.    מין אוראלי זה לא רק פין. שוב, למרות הרעיון הבסיסי של מגע בין הפין לפה, יש חלקים רבים נוספים בגוף הגבר שכדאי לשתף בחגיגה. קודם כל, צריך להכיר את האזור שבחיבור בין הכיפה לגוף האיבר. זהו האזור הרגיש ביותר בפין וכדאי להקדיש לו תשומת לב מיוחדת. בנוסף, כדאי לגרות את האשכים, ביניהם ומתחתיהם, כל הדרך עד לפר יניאום ואפילו לפי הטבעת, שם נמצאת נקודת הג'י של הגבר. אפשר לעשות זאת באמצעות הלשון או הידיים, לנסות בעדינות להכניס את אחד האשכים לפה, או ללטף אותם תוך כדי שהאיבר נמצא בתוך הפה.
3.    מין אוראלי זאת לא רק מציצה. קודם כל, כדאי להתחיל בליטוף של איבר המין והאשכים באמצעות האצבעות. לאחר מכן, מותר וצריך לערב את הלשון ואת השפתיים. אפשר ללקק את האיבר לכל אורכו, לנשק אותו, לגרות בעדינות באמצעות הלשון את המשולש שבנקודת החיבור בין הכיפה לאיבר המין, בצדו התחתון. אפילו מותר לשתף מאוד בעדינות את השיניים, באמצעות גירוד עדין. יש גברים שכל מגע של השיניים לא נעים להם, לכן חשוב לשים לב לתגובותיו. כשהאיבר בפה, אפשר לבצע תנועת יניקה ("מציצה") כמו ששותים מקשית, וגם תנועה מעלה-מטה כשהשפתיים לופתות את האיבר, גירוי של נקודת החיבור, ליקוק של הכיפה במעגלים ועוד. מדי פעם כדאי לשנות את מידת הלחץ של השפתיים ואת הוואקום שהן יוצרות.
4.    מין אוראלי זה לא רק גרון עמוק. כשמכניסים את האיבר לפה, כדאי לא להתקדם בהתחלה מעבר לכיפה, אלא להתרגל למגע ולטעם החדש וגם לשים לב לתגובותיו של בן הזוג ומה שנעים לו. לאחר שמתרגלים הן לתחושה והן לביצוע התנועות השונות, אפשר להכניס עוד מעט מאיבר המין אל תוך הפה ולחזור על התהליך. אם רוצים בכל זאת לנסות להחדיר את איבר המין עד לגרון, יש להחזיק את בסיס איבר המין ביד כדי לשלוט על עומק החדירה ולכוון אותו כלפי מטה כדי שלא יגע בחיך העליון ויגרה את רפלקס ההקאה. חשוב לנשום דרך האף ולהרפות את שרירי הלסת והגרון. אם את משתנקת אין סיבה לדאגה, התרחקי והמשיכי באוננות באמצעות ידייך עד שתירגעי
5.    במין אוראלי לא חייבים לבלוע. נכון, רוב הגברים היו רוצים שתבלעי, שהרי מבחינתם הזרע הוא התגלמות המהות הגברית שלהם, אבל אם את לא רוצה את בוודאי לא חייבת. אפשר לתאם את העניין עם בן הזוג ולבקש ממנו שיזהיר אותך לפני שהוא גומר, כדי שתוכלו לעבור לאוננות או פשוט להתרחק מעט, לשחרר את השפתיים ולתת לזרע לנזול החוצה לאורך האיבר. במקרים רבים הגבר אפילו לא יהיה מודע למה שקרה, ברטיבות הכללית. למי שמאוד רגישה לריחות ולטעמים, אפשר לנסות קונדומים בטעמים כשלב מעבר. מה שמאוד אסור לעשות הוא לירוק את הזרע או להגיב בגועל, כיוון שזה מעליב מאוד ומפגין, מבחינת הגבר, סלידה ממנו.

חשוב להבין שגברים אוהבים את איבר המין שלהם ורוצים לראות את הפרטנרית שלהם נוהגת כמותם. הענקת מין אוראלי לגבר שלך היא אחת המתנות הגדולות שאת יכולה לתת לו, לא רק מבחינת התחושות הפיזיות המהנות אלא גם מבחינת הבעת הקרבה והאהבה שלך.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו