הזרקת חומצה היאלורונית לפין

הגדלת הפין

שיטות להגדלת הפין הן לא דבר חדש, אך שיטות העבר נחשבו למסוכנות עם אחוזי הצלחה נמוכים והרבה תופעות לוואי או "מזכרות" לא נעימות כגון צלקות, חוסר פרופורציה ואי סימטריה של איבר המין ובמקרים קשים יותר אף פגיעה בפוריות ובזיקפה. מהר מאוד נוצר שוק הגדלות ללא שום פיקוח שבו כל אחד היה יכול לבצע הזרקות לפין, שלא לדבר על מספר גדול של תכשירים בייתים כגון כדורים ומשחות שלרוב לא היה ברור כלל מה הם מכילים.

כיום חלה סוג של מהפכה בתחום והזרקת חומצה היאלורונית לפין נחשבת לאחת השיטות היותר בטוחות ומתקדמות כיום להגדלה ועיצוב של איבר המין. למעשה. אפילו לעומת שיטות מודרניות, יש להזרקת חומצה היאלורונית מספר לא מבוטל של יתרונות בלעדיים.

לא רק הארכה של איבר המין אלא גם תוספת משמעותית לעובי ולהיקף

הרבה מאוד טיפולים מיועדים בעיקר להארכה של הפין, לרוב מדובר בהארכה של  2-3 ס"מ לכל היותר. לעומת זאת ומכיוון שהזרקת חומצה היאלורונית לאיבר המין היא מדויקת ביותר, הרי שניתן גם לעבות את הפין ולמעשה להגדיל את ההיקף שלו. תכונה זו הופכת את השיטה לאופטימלית גם עבור מי שלא סובל מפין קטן ("מיקרו-פין") על פי ההגדרה הרפואית.

בנוסף, השיטה יכולה להיות יעילה גם למי שסובל משפיכה מוקדמת, וזאת מכיוון שהיא מאריכה את "זמן ההשהיה". הודות ליתרונות הללו, הטיפול יכול לשפר באופן ניכר את תחושת הערך העצמי והביטחון של מי שמשתמש בה.

תהליך קל, פשוט ומהיר

הזרקת חומצה היאלורונית לפין נעשית באמצעות אלחוש ולכן אינה כואבת. מסיבה זו, היא עדיפה על השיטה המקבילה של הזרקת שומן עצמי, בה תהליך השאיבה של השומן עצמו עשוי להיות כואב. וכמובן שהיא הרבה פחות כואבת ומורכבת מניתוחים כאלו ואחרים שבהם רמת הסיכון היא גבוהה במיוחד.

כל התהליך עצמו נמשך כ-45 דקות בלבד או אפילו מעט פחות מכך.

מבחינת תקופת החלמה, מדובר על שבוע בלבד שבהם אין אפשרות לקיים יחסי מין, אך לפעילות יום יומית ניתן לחזור כבר באותו היום, ללא צורך באשפוז ותקופת החלמה ארוכה.

בלי "מזכרות" לאחר ההזרקה לפין

תהליך ההזרקה אינו משאיר סימנים או צלקות על גבי הפין, מלבד אדמומיות שחולפת מעצמה לאחר מספר ימים. אם רוצים, תמיד אפשר להחזיר את המצב לקדמותו (למרות שרמת הדיוק הגבוהה של ההזרקה מונעת חוסר שביעות רצון בדרך כלל), כלומר המצב הינו הפיך בניגוד לשאר הניתוחים להגדלת איבר המין בהם אין דרך חזרה לאחר הניתוח גם אם אתם לא מרוצים מהתוצאות.

עם זאת, חשוב לדעת שהחומצה מתפרקת אט אט ולכן אחרי כשנתיים חצי מהעובי שהתקבל יספג וייתכן שנדרש מילוי חוזר כדי להגדיל את העובי. האורך שהתקבל בסוף הטיפול הראשון יישאר לכל החיים ולא ייספג.

היזהרו משרלטנים

הזרקות לא בטוחות של חומרי מילוי לפנים או ערכות ביתיות מפוקפקות הפכו לאייטם בכל מהדורת חדשות או תחקיר עיתונאי, ולמרבה הצער הדבר נכון גם בנוגע להזרקה אל איבר המין: לא כל רופא יודע כיצד לעשות זאת בצורה נכונה ובטוחה, אפילו אם הוא פלסטיקאי. יתרה מזאת, עדיף שהוא יגיע מתחום הסקסולוגיה והמיניות מכיוון שמדובר בתהליך שחייבת להיות אליו מוכנות נפשית ועדיף שהרופא יהיה מתחום הבריאות המינית ויכיר את המבנה והתפקוד של איבר המין.

לכן, חפשו רופאים שעונים על הקריטריונים האלו . גם רופא שיודע להזריק מתחת לעור איבר המין וגם רופא בעל הכשרה בסקסולוגיה.

 

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו