דימוי גוף וגודל איבר המין

לפני השרירים, השיער, הבגדים והאפטרשייב, הנושא שמטריד גברים במיוחד בנוגע לגופם ומשפיע הכי הרבה על דימוי הגוף שלהם הוא כמובן איבר המין.

הקשר בין דימוי גוף לגודל איבר המין

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני נשאל במסגרת עבודתי היא "האם איבר המין שלי קטן מדי?" או לחילופין "כיצד אפשר להגדיל אותו?".

הייתי רוצה להבהיר כבר מראשית דברי: כל התכשירים, המשחות, המשקולות והתרגילים אינם מועילים, בוודאי שלא משמעותית, ולעיתים עלולים אף להביא לפציעה ונזק בלתי הפיך. קיימים פתרונות מתחום הכירורגיה האסתטית להגדלת איבר המין שעליהם נדבר מיד, אולם לרוב, אנחנו ממליצים לגברים בעלי איבר מין ממוצע שאין להם שום בעיה רפואית שמצריכה את הארכת איבר המין שלהם להתרכז בשיפור דימוי הגוף שלהם וללמוד טכניקות טובות יותר לעינוג בנות זוגם.

הקשר בין גבריות ליכולת לענג את בת הזוג ולהביא אותה לאורגזמה ברור וטבעי. כל גבר רוצה וצריך לספק את בת הזוג שלו. אולם חשוב לזכור כי עומק הנרתיק עומד בממוצע על 8 ס"מ, רוב קולטני התחושה נמצאים רק בשליש הראשון שלו, ונקודת הג'י המפורסמת נמצאת כ-5 ס"מ מפתח הנרתיק. בנוסף, רוב הנשים מגיעות לאורגזמה לא בחדירה כי אם במהלך המשחק המקדים. כך שאין שום סיבה שגם גבר בעל איבר מין קטן, שלא לומר ממוצע, לא יוכל לענג אישה ולהביא אותה לאורגזמות אדירות. יתרה מכך, דווקא גברים בעלי איברים ענקיים נתקלים לעיתים בבעיה מכיוון שהם עלולים להכאיב לבת הזוג. זאת ועוד, גורם נוסף המשפיע מאוד הן על תחושת הגבריות הנובעת ממראה האיבר והן על ההנאה של האישה הוא העובי של האיבר, ולא האורך.

על אשליות אופטיות ותפיסות שגויות

זכרו גם כי במקומות שבהם מתקיימות רוב ההשוואות בין גברים (במשתנות, במלתחות של חדרי הכושר וכדומה), איבר המין רפוי. אם איבר המין המוצע שלך גדל ב-50% בזמן זקפה, אין משמעות הדבר שגם איבר המין הענק שאתה רואה במשתנה לצדך יגדל ב-50%. רוב הסיכויים שהוא יזדקר אך יישאר כמעט בגודל זהה ואתם תשתוו.

פתרונות בריאים לשיפור דימוי הגוף

נכון שאצל גברים שמנים, איבר המין שוקע בתוך שכבת השומן המקיפה אותו וכך נראה קטן יותר, בעוד שאצל גברים רזים ושריריים, האיבר בולט יותר, אולם זאת רק אשליה אופטית. זאת סיבה נוספת להתחיל בפעילות גופנית כדרך לשיפור של דימוי הגוף.

למי שפעילות גופנית אינה בראש מעייניו, או מי שרוצה להתחטב אך נרתע מחדרי הכושר בגלל החשיפה הפומבית בעירום – קיצוץ קל של שיער הערווה מסביב לפין יוצר גם הוא אשליה של מראה ארוך יותר, והנה שיפור מיידי בדימוי הגוף במינימום השקעה. גם בת הזוג תעריך את השינוי, שיקל עליה לבצע בך מין אוראלי וגם יפחית ריחות לא נעימים באזור.

דרך נוספת לשפר את מראהו של איבר המין ולענג יותר את בת הזוג היא באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית. טיפול זה, הלקוח מתחום הרפואה האסתטית הוא דרך פשוטה, מהירה וקלה להגדלת ההיקף (העובי) של איבר המין. במקביל להשפעתו החיובית על מידת ההנאה של בת הזוג, גברים אשר עוברים את הטיפול מדווחים על שיפור בתחושת הביטחון העצמי ודימוי הגוף שלהם, הודות למראה המשודרג והמרשים של האיבר ולתגובות החיוביות שהם מקבלים מהפרטנריות שלהם.

 

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו