אישה שלא רוצה יחסי מין

טיפול בחשק מיני ירוד אצל גברים

בדרך כלל אמהות שנשואות הרבה שנים מתעניינת פחות ביחסי מין מגברים. טריוויאלי. בעיקר , אם כמו ברוב הבתים, האישה צריכה לדאוג לבדר את הגבר, ולהרגיש ולהתלבש לוהט מיד בסופו של עוד יום נוסף של תמרונים בין עבודה וילדים. אצל הגברים החשק המיני (ולא ה"צורך" המיני – מפני שכרופא סקסולוג אינני מכיר במושג הלא נכון הזה), באמת הרבה יותר טבעי וספונטני מאשר אצל נשים. ולמה? מפני שאנחנו יודעים מראש שאצל 95% מהגברים כל סוג של יחסי מין יגרמו להם לסיפוק, לשפיכה ואורגזמה, בלי קשר לאיכותם.

אצל נשים עסוקות החשק המיני הוא לא טבעי, והוא דורש שהגבר יידע לבנות אווירה אינטימית מתאימה, שהוא יידע לעזור לאישה לשכוח את הילדים ואת העייפות ואת היום יום, ולעזור לה להתנתק ואז ורק אז מתחילים יחסי המין ואולי הסיפוק המיני והאורגזמה שהם לא אוטומטיים אצל נשים ומחייבים להתרכז, להשקיע, להשתחרר ולהיות עם מאהב טוב מפני שהנאתה גם תלויה בך.
בעיתוני הנשים, רוב הסקרים שנערכו בנושא מסיקים שנשים נהנות מקריאה של ספר טוב או משופינג יותר מאשר מיחסי מין. לפי אותם סקרים , אגב, גברים נהנים לפני הכול מיחסי מין…

אם בת הזוג שלך היא אחת מאותן נשים בעלות חשק מיני ירוד, אתה צריך לשאול את עצמך ממתי שמת לב שיש לה פחות חשק מיני או אולי זה המצב מאז ומעולם? האם היא נהנית בזמן יחסי המין ומגיעה לאורגזמה כשאתם עושים אהבה או האם זו באמת סוג של חובה עבורה והיא עושה לך טובה ומחכה שזה יעבור ושתגמור? באיזו תדירות אתם מקיימים יחסי מין, או לא מקיימים? ממה היא כן נהנית? אולי ממסאז'? בכפות רגליים או בקרקפת? משיחה אתך? האם כואב לה?

אחרי לידות, הגוף של אישה והתחושות שלה משתנות ולפעמים היא יכולה במקרה הטוב להרגיש אורגזמה פחות טובה מאשר קודם או להרגיש רע עם דימוי הגוף שלה , ובמקרה הרע היא יכולה להרגיש כאבים.

אני ממליץ לך להתעניין ולפתוח בשיחה על הבעיות המיניות שלכם לא במיטה או בערב, אלא על כוס קפה בצהריים בשישי או שבת כשאתה תרגיש שקיימת אווירה מתאימה לשיחה לא ביקורתית ולא מאיימת בשבילה.

אני ממליץ לך להגיד לה עד כמה אתה סובל מכך שאינכם מקיימים מספיק יחסי מין ושאתה מעוניין לעבוד על הנושא ולעשות הכול כדי לשפר את הזוגיות שלכם. כתבתי זוגיות ולא מיניות! זה מה שתגיד לה כדי שהיא תוכל להקשיב לך יותר מפני שהיא תרגיש שגם לה יש מה להרוויח מהטיפול.

לא כדאי לך להתייאש / לכעוס /"לשבות" / להחליט שאתה מוותר ולא יוזם יותר ,זה רק יגרום לריחוק עוד יותר גדול, לכעס אצלך ובכלל לא להתעוררות מינית אצל אשתך. להפך, יחסי המין יהפכו עוד יותר ל"אישו".

נשים יכולות לשבות שנים.

בשום פנים ואופן לא לנסות למצוא פתרון מיני מחוץ לבית ולא לבגוד, זה יכול רק לסכן את הזוגיות שלכם ולתת סיבה טובה לאשתך לא להתקרב אליך בעשור הבא.

אל תחשוב שאשתך לא חושבת על יחסי מין. בכל פעם שאתם נכנסים למיטה גם היא סופרת את הימים שלא שכבתם ואומרת "אוי לא, הוא ירצה לשכב". היא לא תעניק לך שום מגע כי היא חושבת שזה יוביל תמיד ליחסי מין. היא תירתע מכול מגע שלך ."עוד פעם הוא רוצה".

אם קראת את המאמרים הקודמים בנושא המדריך למאהב היומיומי וניסית את העצות שמוזכרות בו ואחרי שדיברת איתה על זה, זה לא השתנה, אז אני מציע שתחפש עזרה. מיניות לא טובה יכולה להרוס כל זוג.

קיימים היום הרבה דרכים לרופאים סקסולוגים לעזור, ואני מדגיש את העובדה שבמקרה זה כדאי שהסקסולוג יהיה גם רופא וגם מטפל זוגי כדי לעזור לה ולכם. רופא כזה משתמש בהורמונים , תרופות, וגם יכול לשנות את השפעתם המזיקה לפעמים של תרופות כמו גלולות למניעת הריון על החשק שלה.

מטפל כזה מודע גם לבעיות רפואיות וגם לבעיות רגשיות. הוא ישתמש בשיחות ותרגילים, ויעזור לכם להשיג חיי מין מספקים יותר, בתנאי בוודאי שנשארה אהבה והערכה ביניכם ורצון לשפר את המיניות.

יש חשיבות לעובדה שהמטפל יהיה מטפל זוגי מפני שלפעמים מתחים בין בני זוג או וויכוחים או דברים לא מדוברים מרחיקים בין בני זוג. תגיד לה שבחרת במטפל שהוא גם רופא וגם מטפל זוגי ולא רק סקסולוג כדי להפוך את הטיפול לפחות מפחיד בשבילה.

חלק מהטיפול הסקסולוגי הוא גם התנהגותי וכולל שלב שבו רק האישה יוזמת יחסי מין לפי ההתקדמות של הטיפול, במינונים שלא יאיימו עליה ועדיין יאפשרו לה לבנות ציפייה מינית וליהנות.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו