לאהוב במאה ה-21: המדריך לזוגיות מאושרת

הספר לאהוב במאה ה-21 מעביר בצורה מקורית ומשעשעת את הסוגיות הבהולות ביותר שלנו מחדר המיטות באמצעות דוגמאות מזוגות שעברו טיפולי זוגיות ומיניות אצל ד"ר דריי ובאמצעות מחקרים ומאמרים עדכניים ורלוונטים.

בין היתר הספר מספק תשובות והסברים לשאלות האם הגדול קובע? מה נחשב גמירה מהירה? איך להביא את בת זוגתך לאורגזמה?  כיצד לשפר את יחסי המין והמשיכה המינית בין בני הזוג, איך לעבור משברים ומכשולים בזוגיות ועוד.

הספר הוא מדריך חובה לכל זוג בין אם אתם זוג עם יחסי מין מדהימים שרוצה לקחת את הזוגיות והמיניות שלו צעד אחד קדימה ולגלות אופקים חדשים, ובין אם אתם זוג שנתקל בבעיות ומכשולים במיניות ורוצה לטפל בבעייה מהשורש.

לאהוב במאה ה-21 המדריך לזוגיות מאושרת

קטעים נבחרים מהספר:

האם הגודל באמת קובע?

"בעלי האוזניים הגדולות הם לאו דווקא אלה השומעים טוב מכולם." קולוש, קומיקאי צרפתי.

הרעיון שאישה יכולה לחוות כמה אורגזמות ברציפות עדיין מתקבל בחוסר אמון על ידי רוב הציבור. הפקפוק בכך נושא גם הוא את חותמה של החברה הגברית שכולנו התחנכו לאורה. גברים מתקשים להאמין שאישה יכולה לעשות את מה שהם מתקשים לעשות אחרי אורגזמה אחת, ואילו הנשים מאמצות באופן לא-מודע את דפוס הגמירה של הגברים, שאפשר לנסחו כך: "אני גומר ואז הכול נגמר".

פרק הזמן הקצר ביותר הדרוש לאישה כדי להתניע את חוויית ההנאה בזמן החדירה הוא חמש דקות. רוב הנשים חושבות שחדירה צריכה להימשך בין חמש-עשרה ושלושים דקות. קל אם כן להבין מדוע קשה לנשים רבות כל-כך לחוות אורגזמה נרתיקית שמצריכה חדירה ארוכה יותר.

אני מסביר לזוגות רבים שחיים במיניות לא מספקת ואף ללא יחסי מין כלל הם פצצה מתקתקת, גם אם איש מהם אינו מתלונן על כך בהתחלה. הסדק הזה בחייהם, בין שהוא גלוי ובין שלא, סופו להתרחב ולהפוך לקרע, אם וכאשר תיקרה לידיו של אחד מבני-הזוג ההזדמנות לקיים מערכת יחסים מחוץ לנישואים. המצב יחמיר עוד יותר כאשר בן-הזוג הבוגד יגלה בין זרועותיו של מישהו אחר את ההנאה הרבה שאפשר להפיק מיחסי מין. ההנאה הלא-מוכרת והמשכרת הזאת תגרום לבוגד להאשים את הצד האחר בזוגיות שלו על שמנע ואף גזל ממנו שנים של עונג אבוד, ולטפח כעס על כך. הכעס הכבוש הזה מצטבר והופך לתירוץ בעיניו של הבוגד לא לחוש אשמה על הבגידה אלא להפך, הוא יהיה מונע מתחושת נקמה מוצדקת בעיניו.

עומקו של הנרתיק הוא שמונה ס"מ בסך הכול. מכאן שאיבר באורך שנים-עשר ס"מ מסוגל "למלא" אותו היטב. חדירה של פין גדול יותר מתאפשרת רק הודות לגמישותו של הנרתיק וליכולתו להתארך עד לעומק של שישה-עשר ס"מ. חדירה של פין באורך של עד עשרים ס"מ יכולה להיות מהנה יותר או פחות, תלוי בהעדפותיה של האישה, במבנה גופה ובתחושת המלאות שהיא אוהבת, אולם חדירה של פין ארוך יותר כבר עשויה לגרום כאב.

כאשר האורגזמה והשפיכה קורות בעת ובעונה אחת, עשויה האישה להרגיש התכווצויות פנימיות נעימות אשר מעצימות את התחושות של אורגזמה. בצרפתית נהוג לראות ב"נשים שופכות" קבוצה נפרדת, אבל למעשה, כל הנשים יכולות להגיע לשפיכה אם תקבלנה את הגירוי המתאים. לנשים שתופעה זו מפריעה להן או שהן חוששות להרטיב את המיטה אני ממליץ לפרוש מגבת על הסדין לפני שהן מתעלסות. אני גם מספר להן שברואנדה מקובל לתלות לראווה ולגאווה את המזרון לייבוש מחוץ לבית אחרי לילה של סקס.

הדבר  החיובי שאני מוצא בדיונים הסוערים האלה על שפיכה נשית ואזור גי' הוא שהם מעוררים סקרנות שכדי להשביע אותה תצטרך האישה להכיר היטב את גופה. גם כשהן כבר מכירות את גופן ויודעות מה עליהן לעשות כדי להפיק ממנו עונג, לא תמיד עומדים אזור ג'י והשפיכה הנשית בראש סדר העדיפויות המיניות שלהן.

לרכישת הספר לאהוב במאה ה-21: המדריך לזוגיות מאושרת.

 

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו