גודל איבר המין, עובי ואורך פין ממוצע

איך להגדיל את הפין

אחת הדאגות שהכי מטרידות נערים וגברים היא האם יש לי איבר מין קטן? גברים ישראלים נחשפים לאיברי מין של גברים אחרים, בשירות הצבאי שלהם וכמובן תוך כדי צפייה בפורנו, מה שגורם להם לתהות האם גודל איבר המין שלהם תקין ומספיק גדול, מכניס בהם חרדות וחרדות ביצוע וגורם להם לחשוב על אופציות להגדלת איבר המין.

בתור סקסולוג שנתקל בשאלות רבות על גודל הפין, החלטתי לרכז את התשובות לשאלות הנפוצות ולהפריך מיתוסים שקריים שגברים נחשפים אליהם במרוצת חייהם הנוגעים לגודל איבר המין.

אורך וגודל פין ממוצע בישראל ובעולם – האם יש לי איבר מין קטן?

זוהי אולי השאלה שכל גבר שני חרד מהתשובה לה, אבל התשובה לה היא כנראה שלא. גודל הפין הממוצע בישראל נע בין 12 ל 15 ס”מ. אורך הפין הממוצע בעולם נע סביב ה-14 ס"מ מה ששם את הישראלים במקום טוב באמצע.

איפה יש את איברי המין הגדולים בעולם?

המיתוס לגבי אורך איבר המין של גברים שחורים כנראה נכון למדי, האיבר שלהם באמת ארוך יותר בעיקר ברפיון ועל פי הנתונים הסטטיסטיים גודל הפין הממוצע שם הוא כ-18 ס"מ. מנגד, אפשר להתנחם בעובדה שלגברים אסייתים יש בממוצע איבר מין קטן (קצר) יותר: כ-11 ס"מ.

ומהו הפין הכי גדול בעולם?

יש שתי תשובות לשאלה למי יש את איבר המין הכי גדול בעולם תלוי את מי שואלים…

עד שנת 2017 רוברטו אסקיבל קבררה, בן 56 מסאטיליו מקסיקו נחשב לאיש עם הפין הכי גדול בעולם המגיע ל-48 ס"מ (מעל פי 3 מהמוצע העולמי) ובמשקל לא יאומן של קילו, אולם אז ערכו בדיקת CT לאיבר המין של רוברטו ומצאו כי הפין שלו קטן באופן משמעותי וכי הוא מגיע רק לכ-16 ס"מ ושרק העורלה שלו נמתחת לכחצי מטר. היורש של רוברטו אסקיבל קבררה הוא בחור בשם: ג'ון פלקון בן 45 מניו יורק עם איבר מין בגודל עצום של 23 ס"מ במצב רפוי ולא פחות מ-34 סנטימטרים מרשימים ביותר במצב של זיקפה, מה שמקנים לו את התואר "האיש עם הפין הכי גדול בעולם".

חשוב לדעת: עומק הנרתיק של אישה הוא 8 ס”מ, ואישה יכולה להרגיש מלאה באיבר שאורכו 12 ס”מ. למעשה, מה שהכי חשוב מבחינת איבר המין הוא עובי איבר המין. בזמן החדירה, האישה מרגישה למעשה רק בשליש החיצוני של הנרתיק, משום שרק שם יש קולטנים לתחושות.

בחלק גדול מהמקרים החשש של הגבר שיש לו איבר מין קטן מדי אינו מבוסס, והוא נובע מבעיות דימוי גוף, שיכולות להפטר על ידי לימוד טכניקות שיהפכו אותו למאהב טוב יותר כגון טכניקות לעינוג בת הזוג, הארכת הזמן עד לשפיכה שלו, וכן הידיעה כי הגודל שלו ממוצע ותקין. אבל נוכחתי לדעת כי יש מקרים בהם הספק ממשיך לכרסם ולכן אני מציע טיפול להגדלת איבר המין בשיטה בטוחה שהבאתי לארץ , לגברים שאינם מצליחים להתנער מהתחושה הזו.

גודל הפין ברפיון ובזקפה – מתי מדובר בבעיית דימוי גוף בכלל?

גברים שמגיעים לטיפול אצל רופא סקסולוג ומתלוננים על פין קטן מידי, לרוב ובאופן מפתיע, מה שמפריע להם זה לא כל כך אורך הפין בזמן זיקפה, אלא האורך בזמן שאיבר המין רפוי. מעניין לדעת שככל שאיבר המין קצר בזמן שהוא רפוי, כך הוא הופך להיות גדול יותר פרופורציונאלית בזמן הזיקפה. וההיפך, ככל שאיבר המין גדול יותר במצב רפוי, פחות הוא גדל בזקפה.

גברים שחושדים שיש להם איבר מין קטן מדי בזמן שהוא רפוי, משוכנעים שכל אישה או כל גבר מסתכל עליהם באזור איבר המין, וכולם יכולים לגלות את ה”סוד” שלהם. הפחד הזה ברוב המקרים לא קשור למציאות, ולמעשה יצא לי לבדוק גברים עם תלונה כזו, שהיו למעשה בעלים של איבר מין גדול מהממוצע. במקרים כאלו הבעיה היא בעיה של דימוי גוף ואסתטיקה ולא באמת בעיה פיזית, ולכן קשה יותר לשכנע את הגבר הסובל ממנה כי הוא "טועה".

האם גודל הפין משנה לנשים?

מאחר וטיפלתי כרופא מומחה לסקסולוגיה, יותר מעשר שנים בפציינטים אירופאים, אני מרשה לעצמי להשוות ולקבוע שבעוד שהאירופאיות מתייחסות בעיקר ליכולותיו כמאהב, נשים ישראליות, כן מתייחסות לגודל איבר המין הגברי. בעיקר בארץ, נשים נוטות לייחס את כישורי הגבר כמאהב ואת איכות יחסי המין איתו, בהתאם לגודל איבר המין הגברי בו הוא מצויד.

הסיבה לכך היא פשוטה. מאחר והגברים עצמם מייחסים כל כך הרבה חשיבות לנושא גודל איבר המין, כל הנושא הופך להיות מאוד מרכזי בחיי המין. אם הגברים היו מייחסים פחות חשיבות לגודל הפין שלהם, ולא היו תולים את כל הגבריות שלהם ואת הבסיס לביטחון העצמי שלהם רק במדד הזה, גם הנשים היו פחות שמות לב. בנושא של דימוי גוף חשוב להבין – כפי שאתה רואה את עצמך, האחרים רואים אותך.

האם נשים מעדיפות גברים עם פין גדול?

לא כל אישה יכולה ליהנות מקיום יחסי מין עם גבר בעל איבר מין גדול ואפילו חלקן עשוי לסבול מזה. ולכן נושא העדפת גודל איבר המין אינו אבסולוטי, אלא קיים גם עניין של התאמה גופנית בין בני הזוג. הכרתי פציינטיות עם נרתיק צר שלא יכלו לסבול חדירה של איבר מין מעל 15 ס”מ, והכרתי פציינטיות שבאמת נהנו יותר אם לבן הזוג היה איבר מין גדול בגבולות של 20 ס”מ מקסימום.

בפועל, נשים מדווחות יותר על תסכול כאשר מתרחשת אצל הגבר שפיכה מוקדמת או כאשר הוא סובל מבעיות שמקשות עליו לשמור על זקפה. בעיות אלו משפיעות לא רק על הגבר, אלא גם על ההנאה של שני הפרטנרים מיחסי המין, וכמובן הן משפיעות על האופן שבו הגבר תופס את עצמו. כשזה מתווסף לתחושה של הגבר שיש לו איבר מין קטן, הוא מרגיש מתוסכל ואפילו עלול להמנע מייזום יחסי מין.

לבעלי איבר מין גדול, באורך של יותר מ-20 ס”מ יש בעיות משלהם. במקרים רבים בת הזוג שלהם לא נהנית מהחדירה, ועשויה לסבול מאי נוחות במקרה הטוב או כאבים. גם לזוג כזה יש פתרונות בטיפול מיני אצל סקסולוג.

העובדה הרלוונטית והחשובה ביותר היא שהסטטיסטיקה מראה כי גודל הפין משחק תפקיד קטן יחסית בסיפוקה של בת הזוג: כ-76% מהנשים מגיעות לאורגזמה בזמן המשחק המקדים שבו אין כל חשיבות לגודל איבר המין. אישה תגיע לאורגזמה דגדגנית בעזרת מאהב נדיב, קשוב, חושני,  שאיבר המין הגדול שלו הוא הראש.

רק 24% מהנשים גומרות בזמן החדירה. גם אז, בדרך כלל זה בכלל לא קשור לאורך הפין, אלא לניסיון של המאהב וליכולתו להחזיק זיקפה טובה לאורך זמן.

    לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

    תודה על פנייתך
    נחזור אליך בהקדם!
    פתח אפשרויות ליצירת קשר

      לייעוץ עם ד"ר דניאל דריי השאר/י פרטים ונחזור אליך

      תודה על פנייתך
      נחזור אליך בהקדם!
      חייגו אלינו