על אהבה, נשים ואוכל

הקשר של נשים לאוכלבמובנים מסוימים, מזון החליף את המין כ “סוד הקטן והמלוכלך” של נשים. לכולנו
יש את זה. סוג המזון שאנחנו פשוט לא יכולים להגיד לו – לא. משהו שהוא כל כך רע לנו ועדיין כל כך טעים. את יודעת מהי האובססיה הקולינרית שלך, והמשימה שלך החודש היא להחליף אותה בתחליף בריא. כאשר את מרגישה טוב לגבי וכתוצאה ממה שאת מכניסה לגוף שלך, את תרגישי גם יותר טוב מבחינה מינית. דיאטה מאוזנת עוזרת לסיבולת האירובית שלך בזמן שאת עושב אהבה, מחזקת את הליבידו, משפרת את דימוי הגוף שלך ומגרה את הנפש ואת הגוף מבפנים החוצה. אכילת יותר פחמימות מורכבות, חלבונים, מעט שומן ממקור איכותי, והמעטה במוצרי סוכר לבן ,קמח לבן ומזון מעובד היא הבחירה הנכונה, באופן כללי.

אכלי כל 3 שעות, כדי לא להיות רעבה וכדי לשמור על חילוף חומרים ועל רמת הסוכר בדם קבועה. אל תאכלי ארוחות כבדות מדי, שיגרמו לגוף להשקיע את כל האנרגיה שלו בעיכול. התחילי כל יום באכילת חלבון, וודאי שאת אוכלת הרבה ירקות ופירות במהלכו. אכילת חלבון בבוקר תורמת לחילוף החומרים שלך למשך שארית היום, וכך גם שתיית לפחות 8 כוסות מים, במקום כל משקה אחר.
אחת הדרכים להילחם בתאוות למזון היא להתייחס למזון כמו תענוג חושני. לקחת זמן וליהנות ממראה, ריח, טעם ומגע של המאכלים השונים.

הגדירו תאריך לפגישה קולינרית חושנית, בה תבשלו ביחד ותבלו ערב שלם סביב אוכל והנאה ממנו. שלחו את הילדים לישון אצל סבא וסבתא. הכינו מצרכים עם מראה ומרקם חושני – עגבניות, תותים, אספרגוס, אבוקדו. חתכו את העגבניות והאבוקדו והאכילו בהם אחד את השנייה, באצבעות. טבלו את התותים בשמנת או בשוקולד. ישנו קשר בין מין, שוקולד וסיפוק מיני. שלבו את אלה בחייכם. מזגו יין אדום לכוסות יפות. צננו שמפניה בקוביות קרח, והעבירו את הקוביות אחד על גופו של השני. חשבו מה עוד אפשר לעשות עם קצפת, דבש או פאדג’. בשלו ארוחת ערב בעירום מלא או חלקי. אפשר גם לאכול את הארוחה ככה.

אם זה נועז ולא טבעי בשבילכם להיחשף ככה, בשלו ואכלו לבושים, בלי שום בגדים תחתונים. אל תשימו סכו”ם, אכלו בידיים או האכילו אחד את השנייה כשאתם יושבים על הרצפה, או על שמיכה במין פיקניק בתוך הבית. הדליקו נרות סביבכם, ועמעמו את האור. נגנו מוזיקה מרגיעה, אכלו קל ואל תתמלאו מדי. שמרו את האנרגיה לאהבה שלכם.

 

ד”ר דניאל דריי בתקשורת